Småland här kommer jag !

Som ni ser på rubriken ska jag åka till småland idag . Blir bara att åka dit över dagen . Men kan lova att jag är lite seg för är inte van att vakna såhär tidigt . Men de blir säkert bra .
Blir hämtad runt halv 8a så ska hinna äta frukost och göra mig iordning .
Va tänkt att jag skulle gå bort till min mormor för att de va tänkt att vi skulle åka där ifrån men de funkar inte att göra så för jag har en sån j*vla foglossning så vill helst inte röra mig i onödan .
Ja men till saken vad ska jag göra där ? Hälsa på min systeryster , se hur hon bor där borta och så :) Ska bli rätt kul .

Fick en perfekt present av R igår . Lägger upp bild nån dag :) 
Nu blir de att slänga i mig lite frukost
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss